Pagina's

zaterdag 17 oktober 2009

Weekbudget

Het is deze week weer goed gegaan met het weekbudget van 50 euro. Op dit moment heb ik 38,50 euro uitgegeven aan boodschappen en vandaag hoef ik alleen nog brood en groente te halen. Ik had goedkoper uit kunnen zijn, maar ik heb bij de Aldi wat zalmfilet en vlees ingeslagen voor in de vriezer.

Het is me gisteren zowaar gelukt om vijf dingen weg te gooien: Een mini-frituurpannetje dat al drie jaar niet gebruikt was. Het ding is gewoon te klein om iets fatsoenlijks in te frituren, met vijf bitterballen heb je het wel gehad. Dan een stapeltje cassettebandjes (euh... wat?), een oud cakeblik met roestplekjes, een grote flacon acrylverf die te lang had gestaan en daardoor onbruikbaar was geworden, en een fles bodylotion die eigenlijk al heel lang wat muf ruikt. Ik moet wel bekennen dat ik er best lang over heb gedaan om die vijf dingen te vinden, gek word ik van mezelf. Of het vandaag weer lukt? Ja, denk het wel. Nu kijken jullie immers over mijn schouder mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten