Pagina's

dinsdag 10 november 2009

Gratis

Zo, heb ik jullie aandacht...?

Er valt op internet heel wat gratis uit te proberen. Onlangs schreef ik me in voor de nieuwsbrief van Hebbedeal. Nu ontving ik een email met een aktiecode waarmee ik een gratis tijdschrift kon aanvragen. Dat heb ik natuurlijk gedaan. Ik heb voor de Happinez gekozen, dat vind ik een van de weinige leuke bladen tegenwoordig, maar ik vind het te duur om zelf te kopen (toch een eurootje of vijf). Nu dus helemaal gratis. Leuk! Nu hebben ze een aanbieding van een gratis DVD als je je inschrijft. Die nieuwsbrief kun je daarna natuurlijk altijd weer opzeggen. Wat ik belangrijk vind, is dat ik bij het invullen van gegevens geen telefoonnummer hoef in te vullen, want daar begin ik niet aan. Niets zo irritant als op de meest onmogelijke tijdstippen te worden gebeld met onnozele aanbiedingen.

Zo vroeg ik vorige week ook een proefverpakking Ricola Lemon Mint aan, die had ik binnen een paar dagen binnen. Best lekker, zou die smaak uit mezelf nooit hebben gekocht. Ook bij Lactacyd en Sheba heb ik een proefverpakking aangevraagd (beide nog niet binnen), en op de website van Wasa printte ik twee geld-terug-formulieren uit voor twee nieuwe soorten crackers. Helaas zitten die varianten bij mijn supermarkten nog niet in het assortiment, maar dat komt wel goed, de aanbieding is geldig tot 31 december.

Zo kun je toch leuk eens iets uitproberen voor nop. Als ik nog meer interessante aanbiedingen tegenkom, dan horen jullie dat. En mochten jullie hier nog iets aan toe te voegen hebben, graag natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten