Pagina's

maandag 16 augustus 2010

Bijna geland

Het valt niet mee om weer te landen na zo'n fijne en relaxte vakantie, maar ik sta nu toch weer min of meer met beide benen op de grond. Ik zal wel moeten, want van de week kreeg ik mijn nieuwe opdracht binnen, met uiteraard een bijbehorende deadline, die zoals altijd vrij krap is. Er spookt zoveel door mijn hoofd om over te bloggen dat ik niet weet waar ik moet beginnen en waardoor ik maar helemaal niet blog. Daarbij heb ik al een week lang ergerlijke internetverbindingsproblemen, wat ook niet uitnodigt tot veel online zijn of bloggen. Maar goed, het hoeft niet allemaal in één keer. Laat ik beginnen met de award die ik van Zuinigaan kreeg, met als reden: "Zij schrijft heel mooi en pakkend. Leuke zeer leesbare teksten." Wat ontzettend lief, en erg leuk om te lezen natuurlijk. Dank je wel, Zuinigaan.
En dan natuurlijk de bijbehorende tegenprestaties: Deze award doorgeven en vijf dingen over jezelf vertellen die de trouwe lezertjes nog niet wisten. Aangezien iedereen die ik deze award van harte gun hem zo te zien al heeft ontvangen, wil ik deze award doorgeven aan alle bloggers die van noodgewongen consuminderen een sport en een deugd hebben weten te maken, en die ondanks hun geldproblemen toch met humor en een opgeruimde blik door het leven gaan. Jullie zijn mijn helden!
En dan weer vijf dingen die jullie nog niet van mij weten. Euhhh.... ik zou het niet meer weten, geen idee wat jullie interessant vinden. Ik ga het dus anders aanpakken: Jullie mogen me in een reactie een vraag stellen waar je het antwoord op zou willen weten; de vijf leukste vragen worden dan door mij beantwoord. Ik behoud me daarbij wel het recht voor om té confronterende of identiteitsonthullende vragen niet te beantwoorden, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Ik ben zeer benieuwd naar jullie creativiteit.


4 opmerkingen:

  1. Hoe oud ben je? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je goed koken?

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou je tenminste 1 keer in je leven gedaan willen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het boek waar je het meest van onder de indruk was en waarom?
    Wat is je lievelingsnummer en heb je daar een leuke herinnering aan?
    Heb je een idool,kan van de dalai lama tot martin gaus zijn en wat bewonder je zo in diegene?
    Welke eigenschap zou je graag (wat meer) willen hebben?
    Welke gewoonte (behalve teveel geld uitgeven) zou je het liefst vandaag nog kwijt zijn
    Nou dat schiet al aardg op he ;-) Je hebt een erg leuk weblog, het ademt een vriendelijke sfeer uit, alsof je degene die het schrijft al heel lang kent.

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen