Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Het zat eraan te komen...

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat het al een tijdje verdraaid stil is op mijn blog.

Het is niet dat ik niets meer kan verzinnen of dat er hier helemaal niets meer gebeurt, maar op een of andere manier is de jeu eraf. Alles lijkt een herhaling van zetten. Ik kan wel weer het zoveelste blogje schrijven over wat ik wel of niet heb bespaard, maar ik merk dat dat me ook op andere blogs gaat tegenstaan. Alles wat met consuminderen te maken heeft is al zo vaak besproken en uitgekauwd dat ik het allemaal bijna kan dromen.

Het was hartstikke leuk, echt waar, en jullie bijdragen en reacties waren altijd vreselijk fijn en inspirerend om te lezen. Maar ik denk dat de bespaarblogkoek voor mij op is. Ik heb vreselijk veel geleerd in consuminderland, lessen waar ik de hele rest van mijn leven iets aan zal hebben en die ik inmiddels al zonder nadenken toepas. Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik het ooit anders deed.

Of ik helemaal niet meer zal schrijven, ik weet het niet, maar voorlopig ga ik me in plaats van met Oog op de Toekomst maar eens bezig houden met de echte toekomst.

De buscamper die we vorig jaar kochten staat te koop (met pijn in mijn hart, want ik ben nog steeds verliefd op dat oldtimertje) en sinds gisteren zijn we in het bezit van een "echte" camper, groter, zuiniger, beter, veelzijdiger. Begin april stappen we in en zien dan wel hoe lang we wegblijven. Mijn werk gaat mee, dus ik blijf gewoon mijn geld verdienen, maar dan wel ergens in de zon op een mooie plek wie weet waar.

Ik wens jullie hierbij dus allemaal het allerbeste en wil jullie heel erg bedanken voor het meelezen, het meedenken, het meeleven en het inspireren. Misschien verschijnt hier ooit opeens weer een blogje of pik ik de draad van het bloggen helemaal weer op, maar voorlopig is dit toch echt mijn laatste schrijfsel.

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat en blijft gaan.

Voor nu: Heel veel liefs, bedankt en tot ziens!


25 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier op jullie tocht! het was fijn om je te lezen!
    en wie weet tot ooit?!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke plannen! Ga lekker genieten! Ik ga je schrijfsels missen maar begrijp je redenen! Het ga je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, een goede reis dan maar en hopelijk tot schrijfs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie toekomst in je camper gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prima uiteraard. Geniet lekker van de nieuwe draai aan je leven. Tot ooit, wie weet? Liefs, S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien tot ziens op je... reisblog? Dankjeel voor je blogs en heel veel reisplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien kom je onderweg schrijfstof tegen? In ieder geval veel plezier en vooral: geniet ervan!!
    Warme groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend, zo'n reis! Veel plezier en misschien start je wel een reisblog? Je schrijft heel leuk en onderhoudend. Dus, misschien tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt dat we mochten meekijken in jullie leven. Heel veel plezier, geniet van alles wat jullie gaan doen. En wie weet begint het toch weer te kriebelen en krijg je genoeg inspiratie om weer te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige plannen! Ik zou het graag doen.
    Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer, dat je niet meer gaat schrijven , maar het is je wel gegegund. Misschien maak je wel spannende dingen mee op reis en kun je die neerpennen. Heel veel geluk, liefde en alle moois voor de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leef en geniet en bedankt voor het leesple4zier dat je ons gaf. Misschien toch (weer) tot lezens.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede reis gewenst, en tot ooit...
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier op je reis en bedankt voor al je logjes. Het ga je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet van je nieuwe leven. Misschien horen wij nog eens iets. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. IK wens jullie alle goeds voor de toekomst en misschien tot ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. An attention-grabbing dialogue is value comment. I think that you should
    write more on this matter, it may not be a taboo topic however typically individuals are not sufficient to talk on such
    topics. To the next. Cheers

    My blog post ... find me a free dating site

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I might also like to say that most people that find themselves without having
    health insurance are normally students, self-employed and those that are without a job.
    More than half on the uninsured are under the age of 35. They do not come to feel they are in need of health
    insurance simply because they're young and healthy. Their incom

    my weblog; fuckbook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zolang jij maar gelukkig bent en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this sensible post.

    Also visit my weblog ... book of rah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klinkt als een goede keuze! Geniet ervan! Nog bedankt met de hulp aan de site Verstandig Mens

    BeantwoordenVerwijderen
  22. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie geen reden waarom ik problemen heb in het leven als er een God op aarde is met de hulp van Lord Doctor Zakuza. Mijn vrouw liet me aan haar ex-geliefde omdat ze dacht dat ik haar na 6 jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Ik was zo ongeorganiseerd en depressief dat ik me niet kon concentreren op mijn werk en mijn collega (Whitney) merkte dat ik mezelf niet was. Ik had geen andere keuze dan haar alles te vertellen en ze stuurde me naar een eerlijke helper online genaamd Lord Doctor Zakuza, want hij kon me van dienst zijn. Ik kwam in contact met hem op zoek naar zijn hulp en hij deed een mirakel in mijn leven door mijn vrouw terug te brengen van haar ex-geliefde en nu hebben we een kind om de onze te bellen en ik werd gepromoveerd op mijn werkplek als gedelegeerd bestuurder . Ik zal niet stoppen met het bedanken van Lord Doctor Zakuza, want ik heb hem beloofd dat ik mijn verhaal aan het universum zal vertellen. Ben je ziek of heb je hulp nodig om je geliefde terug te krijgen? Neem dan contact op met Lord Doctor Zakuza nu er niets te moeilijk voor hem is om te doen. E-mail: Doctorzakuzaspelltemple@yahoo.com of Website: http://Doctorzakuzaspelltemple.website2.me

    BeantwoordenVerwijderen