Pagina's

zondag 4 oktober 2009

Hier word ik nou blij van


Van de warme Noorse pantoffellaarsjes die ik gisteren voor 4,50 euro bij de Action kocht en nu aanheb. Wat een superwinkel is dat toch, hoe vaak ik al niet ergens anders iets had gekocht om er later achter te komen dat het bij de Action 2x zo goedkoop was...

Van mijn pan snelle, gezonde, goedkope en smakelijke groentensoep: Zak gesneden soepgroente (eigen merk, plm. 70 cent), een pot runderbouillon met stukjes rundvlees (Aldi, 85 cent), een kipfiletje in stukjes (plm. 1 euro), royaal kerriepoeder en een scheutje ketjap asin. Kwartiertje pruttelen en presto. Genoeg voor 4 kommen. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij.

En van de bos rozen die ik van mijn vriend kreeg omdat hij toen hij van de week ziek was hier mocht bivakkeren om door mij te worden vertroeteld.

Mijn zondag is weer goed.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Net je blog gelezen via het consuminderprikbord die gevonden.Wat heerlijk je pantoffels, ik had ze op de markt gezien voor rond de €7,00.Dus dat scheelt wel even.Ik zal een link naar je blog op die van ons plaatsen.Wil jij die van ons plaatsen. het gaat over ons gezin en het werk van onze stichting voor RoemeniĆ«.

    Gr Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,
    Leuk dat je een link op je blog plaatst. Zou ook graag jullie link plaatsen, maar heb nog niet gevonden hoe je dat op blogspot doet. Ik ga nu je blog in ieder geval lezen.
    (sorry, kan voorlopig ook alleen als Anoniem reageren).
    Oog op de Toekomst

    BeantwoordenVerwijderen