Pagina's

maandag 19 oktober 2009

In de aanbieding

Zo'n speurtocht door het huis op zoek naar ''de vijf" levert nog wel eens verrassingen op. Zo stonden er in mijn grote voorraadkast twee grote potten scrubzout uit de tijd dat ik nog met plezier winkeltje speelde (wat ik overigens nog steeds graag zou doen, ware het niet dat het niet bij consuminderen past) en graag alles in het groot kocht. De Makro was voor mij luilekkerland. Ik kon vrij gelukkig worden van een voorraad enorme zakken en blikken in mijn kast, al kwam ik er dan later vaak achter dat het dan misschien wel handig, maar niet altijd voordeliger was.

Toen ik een tijdje geleden op een website heerlijke shampootjes, scrubzoutjes, badoliën en dergelijke met de heerlijkste geuren tegenkwam, werd het duiveltje in mij weer wakker (een lichte slaper helaas). Ik ben (hopelijk "was") altijd erg gevoelig voor "Bij een besteding van x gratis verzendkosten". En toen ik potten met scrubzout zag die uiteraard vreselijk voordelig waren in grotere hoeveelheden, en ik ook nog eens niet kon kiezen welke geur het lekkerst zou zijn, bestelde ik twee potten scrubzout van drie kilo (winkeltje spelen, yeah!). Omdat ik vriendinnen graag zelf samengestelde verwenpakketjes geef, leek dit me uitermate geschikt om jaren voort te kunnen. En inderdaad, ik kan nog jaaaaaren voort... De vriendinnen hebben inmiddels mooi verpakte potjes scrubzout gekregen, maar ook aan het aantal vriendinnen dat je met zoiets blij maakt komt een eind. Dat eind kwam eerder dan het eind aan mijn scrubzout en zelf hou ik graag ook nog een huidlaagje over. Dus... om een lang verhaal niet nog langer te maken: Scrubzout in de aanbieding, wie maakt me los! In de geuren sandelhout (goddelijk) en eucalyptus (ik ben geloof ik verslaafd aan eucalyptus). Eén zakje, dat dus door de brievenbus past, van 200 gram tegen verzendkosten (beplakt met oude decemberzegels... uiteraard). Iemand?

Vandaag weggegooid: twee paar sokken en drie einzelgängers (tel ik voor drie, lafaard die ik ben), een echt té oud T-shirt en een trainingsjack dat ooit donkerblauw was, maar inmiddels vaalblauw was geworden.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op scrubzout, dus je mag mij van alle twee geuren wel een pakketje sturen.
    Stuur mij maar een mail, dan krijg je van mij mijn adresgegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ik wil ook wel graag scrubzout, ik heb nog wel een paar vriendinnen en een dochter die een kadootje verdienen.
    Doe mij maar van beide geuren twee zakjes.
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse starter, ik heb je een mailtje gestuurd, pakje ligt al klaar en wacht op je adresgegevens.

    Anoniem, geef je je emailadres even door, dan kun je je adresgegevens doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen