Pagina's

zondag 18 oktober 2009

Vijf op een rij

Het valt me niet mee om vijf dingen per dag weg te gooien. Gisteren was de opbrengst:
  • Een jurk die eigenlijk nooit lekker heeft gezeten
  • Een ooit zelfgemaakt tafelblad in een vorm die toen leuk was, maar nu niet meer
  • Een zonneklep (met een doorzichtige klep nota bene, wat heeft dát nou voor nut?)
  • Een flesje antiquing wash waarvan ik niet eens meer weet waar het voor is
  • Een blouse die ik nooit aantrek omdat hij al kreukt zodra ik hem van het hangertje pak (en ik een bloedhekel aan strijken heb)

En dan lees ik het verhaal van Bewuste eenvoud, die opruimt zoals ik het eigenlijk zou willen. Dat ik daar nog lang niet aan toe ben bewijst wel het feit dat ik nog nergens afstand van kan doen. Gisteren heb ik een cd-rom met het pc-spel Harry Potter en de Steen der Wijzen op Marktplaats gezet, waar ook al een mooie nieuwe afritsbroek en Stratego voor de Nintendo DS op stonden. Als iemand die dit leest interesse heeft, ik hoef er buiten de verzendkosten niets voor te hebben (even je emailadres achterlaten in een reactie).

Volgende week gaan mijn superdeluxe zwarte fatboy en een opklaplogeerbed op Marktplaats, maar die moet ik nog even achter uit de schuur vissen om er foto's van te maken.

Het gaat langzaam en met moeite, maar het begin is er.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb wel belangstelling voor het stratego spel. Mijn emailadres is: wieweethet@live.nl

    En ga zo door met je blog! Ik steek er toch af en toe nog wel eens wat van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een mailtje gestuurd. Alvast veel plezier met het spel!

    BeantwoordenVerwijderen