Pagina's

vrijdag 29 januari 2010

Avatar

Wat een film!! Ik ben echt heel erg onder de indruk. Door het 3D-effect was het net alsof je er middenin zat, niet te vergelijken met de 3D-effecten van vroeger, en ik heb drie uur ademloos zitten kijken en me totaal laten overrompelen. Toen hij afgelopen was, ben ik nog even blijven zitten om de indrukken van me af te schudden. Deze film heeft voor mij echt alles. Drie uur lang was ik mijn eigen wereld even kwijt, en het duurde even voordat ik weer terug in het hier en nu was. Nu ben ik altijd al een fan van sf en fantasy geweest, waar ik in mijn werk veel profijt van heb, dus dit was koren op mijn molen. Ik ben zo blij dat ik deze film op groot scherm met alle bijbehorende effecten heb gezien.

Vanmiddag naar mijn ouders geweest. Op het oog was alles zoals het was voordat mijn vader naar het ziekenhuis ging, maar toch voelt het anders. Ik ben er meer bij betrokken, ben bezorgder. Ik was blij te zien dat mijn vader twee boterhammen en een gekookt ei at, vanmiddag zou hij nog een harinkje eten, en de kipkluifjes die ik heb meegenomen komen ook wel op, hopelijk komt er dan weer een kilo'tje bij.

Daarna ben ik met mijn vriend even twee kringloopwinkels af geweest. Hij had wat dingetjes nodig, maar vond in plaats daarvan twee mooie grote lichtgele bloempotten die mooi in zijn nieuwe huis passen, voor 1,50 euro per stuk. Voor een nachtkastje zijn we helaas niet geslaagd. Zelf heb ik drie rieten mandjes gekocht, die ik gebruik om cadeaupakketjes voor verjaardagen mee te maken, drie stuks voor 0,30 euro per stuk, en een klein steelpannetje ter vervanging van het pannetje dat onlangs de geest heeft gegeven. Toch weer blij voor 2,40 euro.

Heb ik kat Sam onlangs omgedoopt tot Houdini, Droopy is voor mij vanaf nu de ghost whisperer. Terwijl Sam onvermoeibaar weggegooide propjes papier apporteert, zit Droopy aandachtig naar het plafond te staren, of net boven mijn hoofd, of naar een duister hoekje. "Zie je weer spoken," vraag ik dan, maar ik ben dan even niet in beeld. Toch betrap ik me erop dat ik mee ga kijken. Je weet toch maar nooit...

1 opmerking:

  1. Nu eens kijken of ze ook naar die namen gaan luisteren...:-).

    groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen