Pagina's

woensdag 10 februari 2010

De man met de hamer

Steeds wanneer ik denk dat ik me weer wat beter ga voelen, duikt die verdraaide man met de hamer weer op. Vannacht weer erg slecht geslapen, het is niet fijn werken als je hoofd niet wil, maar deadlines houden geen rekening met onwillige hoofden. Ik hoor van verschillende vriendinnen trouwens dezelfde klachten, en dat het bij iedereen zo lang duurt, en ook mijn vriend is een paar dagen geleden voor de bijl gegaan, het is dus blijkbaar iets wat heerst. Balen doe ik wel, want ik ben juist altijd zo trots op mijn snelle zelfherstellende vermogen, dat het nu echter gigantisch laat afweten. Misschien spelen er toch wel stressfactoren mee, al wil ik daar meestal niks over horen. Stress?Ik???? Welneeeeee....... Gisteren een tas vol groenten en fruit gehaald en een enorme vitaminesmoothie gemaakt, straks maar weer eentje. Gelukkig (jammer genoeg?) heb ik geen koorts, dus vind ik dat ik geen reden heb om in bed te blijven, waar ik me trouwens toch niet beter voel. Wel alle afspraken afgezegd, ik blijf lekker nog een paar dagen binnen.

Van Lege Zakken Vrouw kreeg ik een blog-award, waarvoor mijn dank. Ik had hem al her en der voorbij zien schuiven en nu heb ik er lekker ook eentje. Voorwaarden zijn dat je zeven dingen over jezelf vertelt en zeven andere weblogs nomineert, maar volgens mij zijn alle weblogs die ik lees al een keer genomineerd; die zeven feitjes over mezelf komen een andere keer aan bod.

Ik zag net dat vanavond de film Fifty first dates weer eens op tv komt. Ik vind dat zo'n leuke film, met Drew Barrymore in een erg charmante rol, dat ik misschien wel lekker onder mijn dekentje op de bank kruip om hem nog eens te kijken.

3 opmerkingen:

  1. Die film is nog steeds leuk, ik heb er ook een deel van gekeken. Doe maar rustig aan, is ook wel eens lekker.

    groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met de deadlines. Een goede wandeling maken helpt om beter te kunnen slapen. Groeten Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het weer helpt denkt ik ook niet mee! Kwam de zon maar eens te voorschijn, dat doet vast wonderen.

    BeantwoordenVerwijderen