Pagina's

zondag 21 februari 2010

De overstap naar Tele2

Morgen stap ik over op het 3-in-1-pakket van Tele2. Wat kosten betreft scheelt dat me alleen het eerste half jaar geld in verband met een aanbieding, daarna ga ik ongeveer hetzelfde betalen als nu voor de losse pakketten bij elkaar. Maar dan heb ik wel gratis een HD-recorder in bruikleen (lekker films opnemen en zónder die irritante reclames terugkijken op het moment dat ik daar zin in heb), film-on-demand voor 99 cent per film, snel(ler) internet met een draadloze modem, dat hopelijk beter werkt dan wat ik nu heb.

Ik zie er best tegenop om alles weer opnieuw te moeten installeren. Meestal gaat dat niet zonder slag of stoot. Voor televisie en telefoon ben ik niet zo bang, maar ja, dat internet... Gelukkig hebben ze een helpdesk tegen lokaal tarief, maar die hoop ik natuurlijk niet nodig te hebben. Zal mij dus benieuwen of ik morgenavond weer fluitend online ben, of schuimbekkend door het huis loop te stampen omdat er iets niet wil lukken. Gelukkig kan ik altijd nog de aangeboden hulp aannemen van een vriend, maar eigenwijs als ik ben maak ik daar natuurlijk alleen in uiterste nood gebruik van.

Hopelijk dus tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor jullie inderdd dat het vlekkenloos verloopt, ik had vorige maand ook een poging gedaan (niet bij tele 2) voor een al in one pakket.. een en al ellende!
    De boel heb ik inmiddels terug gestuurd maar ellende ondervinden we nog steeds!

    Digitale tv werkte niet en het internet was zooooo sloom!
    Dat zou met 3 uur worden verholpen maar heeft 7 dagen geduurd.
    We hebben zo veel telefoontjes gepleegd van het kastje naar de muur tot ik de handdoek in de ring gooide en de boel terug stuurde en ik zou mijn oude internet verbinding terug krijgen bij dezelfde provider en toen.....na 2 dagen hadden we helemaal geen internet meer!
    We waren afgesloten, heb 8 dagen helemaal zonder gezeten.

    hopelijk is tele2 wel goed.
    ik duim met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de begeleidende handleiding van Tele2 best wel goed te lezen als digibeet. Het is ons wel goed gelukt en hebben er al jaren plezier van. Wij zijn van het begin af aan al bij Zonnet klant geweest (gratis) in het beigin en maken nu gebruik van het bellen en internetpakket. Televisie willen we niet, want we kijken te vaak BBC en dat hebben ze bij Tele2 niet.Gr. Lege Zakken Vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. keb geen goede ervaringen met tele2 mobiele telefonie en ik wil daardoor helemaal niets met tele 2 te maken hebben.
    Ik betaal met liefde iets meer voor iets wat goed werkt en of goede service en ik blijf dus zitten waar ik zit vooral omdat het verschil vaak marginaal is.

    BeantwoordenVerwijderen