Pagina's

zondag 25 april 2010

Duinwandelen werd....

... schuur opruimen! Al weken staat er een grote kast met schuifdeuren in losse delen in de schuur die in elkaar moest worden gezet. In huis heb ik genoeg opbergruimte, maar die schuur is altijd een puinhoop. Om die kast in elkaar te kunnen zetten, wat in de schuur zelf moest omdat ie anders niet meer door de deur naar binnen kan, moest het even goed weer zijn. Alle troep moest namelijk eerst naar buiten om ruimte te scheppen voor het liggend in elkaar schroeven en spijkeren van de kast. En aangezien het vandaag wat bewolkter was dan voorspeld, heb ik dat vanmorgen samen met mijn vriend gedaan. En daarna natuurlijk alle troep die kast in en meteen verder opgeruimd. Het was in een paar uurtjes gepiept. En ik ben er zo blij mee! Wat een rust, wat een ruimte. Ik heb even heel tevreden in de deuropening staan kijken. En ach, de duinen lopen niet weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten