Pagina's

donderdag 29 april 2010

Feest!

Mijn omgeving maakt zich op voor een feestje. In mijn stadse dorp wordt iedere gelegenheid aangegrepen om een leuke avond of dag te hebben. Ik hoor nu al muziek uit de verte, met dit weer wordt de gezelligheid gewoon zover mogelijk naar voren geschoven, en geef de mensen eens ongelijk. Op het plein om de hoek en voor de cafés worden al feesttenten en podia gebouwd, want vanavond is overal live-muziek. Er staat een poffertjeskraam en nog wat kramen, plus wat kermisattracties voor de kinderen. Het belooft vanavond dus al heel gezellig te worden. Ik ga hier vlakbij naar een superleuke band kijken, maar heb met wat vriendinnen afgesproken om te sms-en om elkaar ergens tegen te komen. Ook de kroeg schuin onder mij heeft vanavond muziek, en met dit mooie weer zullen de deuren wel wijd opengaan. Vroeg naar bed kan ik dus wel vergeten, maar dat was ik natuurlijk sowieso al niet van plan! Want vanavond is het feest! Nu nog duimen voor lekker weer morgen, waar het gelukkig wel naar uitziet, want ik vind niets zo triest als de Koninginnedagvrijmarkt in de regen.

Ik wens iedereen een gezellige koninginnenach en -dag. Hopelijk gebeurt er dit keer niet zoiets vreselijks als vorig jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten