Pagina's

donderdag 15 april 2010

Weekendje weg

Morgenochtend ga ik met mijn vriend een weekendje weg. Ik had al een hotel geboekt in Brussel n.a.v. een leuke aanbieding, maar het bleek dat dat een eind buiten het centrum lag en dat de parkeergarage 20 euro per dag kost. Dat vond ik zo belachelijk dat ik onmiddellijk heb geannuleerd. Omdat ik via vakantieveilingen.nl voor weinig geld de veiling van een dagarrangement voor twee personen voor een sauna in Makkum had gewonnen, ben ik eens gaan kijken of er ook een leuk hotelletje in de buurt van die sauna was. Blijkt een hotelletje twee straten verderop te zitten, en ik ben nog minder kwijt voor twee nachten dan het voordelige hotel in Brussel. Waar ik zit maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zowel in Brussel als in Makkum ben ik nog nooit geweest, ik heb gewoon zin in een paar daagjes eruit. En morgen dus eerst dat sauna-arrangement. Heerlijk, erg veel zin in. Hopelijk is het zaterdag nog een beetje aardig weer, want een beetje rondstruinen en een terrasje zou natuurlijk ook leuk zijn.

Straks eerst Yasar ophalen, met wie ik in het kader van het Maatjesproject af en toe leuke dingen onderneem. Vanuit de stichting die dit project georganiseerd heeft wordt een gezellig avondje gehouden voor alle vier de maatjeskoppels. Een van de onderdelen is een activiteit waaruit het koppel van het jaar wordt gekozen. Nu ben ik niet zo van dat soort verrassingsactiviteiten, dus ik hoop dat het geen raar spel of zo wordt. Nou ja, met vier mensen met een beperking erbij zal het wel loslopen. Yasar heeft er in ieder geval veel zin in, en zelf vind ik het ook leuk om de anderen een te ontmoeten en te spreken. En we gaan natuurlijk ons best doen om koppel van het jaar te worden...

Allemaal alvast een fijn weekend en tot volgende week!

3 opmerkingen:

  1. Bij het rondkijken in Makkum even bij Tichelaar aardewerk kijken. Ik vind het prachtig, kijken, kopen is er helaas niet bij, te kostbaar.
    Maar ik vind het zooooooo mooi.
    Goed weekend en geniet.
    Hartelijke groet en tot laters
    gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een tip: het Jopie Huisman museum in Workum. Dit is 10 km van Makkum en ik vind het een heel leuk museum.

    BeantwoordenVerwijderen