Pagina's

donderdag 17 juni 2010

Verleiding

Ik kreeg net een mailtje van Delicious, een heerlijk en inspirerend kooktijdschrift dat ik altijd erg verleidelijk, maar veel te duur vind. Ik koop eigenlijk nooit tijdschriften. Nu dus een aanbieding: Bij dertien nummers (70 euro maar liefst) krijg je twee Microplane raspen t.w.v. 60 euro cadeau. En laten die raspen nu al een tijd op mijn verlanglijstje staan! Het zijn geweldige, superscherpe raspen, die ik had heb ik in mijn vorige leven achtergelaten. Nu moet ik er van mezelf minstens een nacht over slapen, maar het is wel heel aanlokkelijk. Zondag D-day (deadlinedag), en ik trakteer mezelf bij het halen van een deadline altijd ergens op, soms iets heel kleins, soms iets groters, hangt van mijn bui en mijn financiën af. Zal ik het doen?

9 opmerkingen:

  1. Als je werkelijk wat aan die raspen hebt zou ik het doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm jah tuurlijk doen!! je hebt dan ook hard gewerkt? voor je deadline? enne de delisious is ook altijd een leuk klein kadootje om (door) te geven.( en heb je dus altijd een kadootje in huis de komende 13 ? maanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis mijn Microplane rasp regelmatig, Manon, ik wil ze echt heel graag hebben dus. Ze staan nu al twee jaar op mijn verlanglijstje, dus het was blijkbaar tijd :-)
    Dat is helemaal waar, Sillie, ik ken wel wat mensen die ik daar blij mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het graag wilt dan zou ik het doen. Anders koop je ze zeker een andere keer en nu heb je er nog 13 nummers van een tijdschrift bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen, jij denkt altijd lang na voor je iets koopt en je kan die tijdschriften toch altijd doorgeven als je ze uithebt?

    groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij heb je al lang een besluit genomen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, natuurlijk doen. Je bezuinigt niet alleen om het bezuinigen. Je bezuinigt juist zodat er geld overblijft voor de dingen die écht belangrijk voor je zijn. Je hebt deze aanschaf al twee jaar uitgesteld, nu kun je de raspen cadeau krijgen bij een blad, dat ook al 13x een cadeautje voor jezelf is. Da's dus 15 cadeautjes voor 70 euro, is 4,60 euro per stuk en jaren plezier...

    Veel plezier met lezen, recepten uitproberen en raspen,
    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan heb je die rasp dus voor maar 10 euro, en je hebt dat tijdschrift? Klinkt als een goede deal!

    Goed van je, dat je jezelf verplicht eerst een nachtje erover te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de leuke, positieve reacties. Vlijtig Liesje, dit keer is dat nachtje erover slapen dus niet gelukt, omdat ik opeens bang was dat de raspen dan op zouden zijn. Maar gewoonlijk doe ik dat inderdaad wel zoveel mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen