Pagina's

zondag 12 september 2010

Primeur

Ik ben benieuwd wat jullie van onderstaande pakketjes vinden. Ik verander er waarschijnlijk nog tien keer iets aan, maar dit is globaal het basisidee. "Leuk, stom, kan ik zelf ook wel, grappig, mooi, zou ik wel/niet kopen..."? En als je het wel leuk vindt, hoeveel zou je dan voor zo'n pakketje overhebben. Je moet het zien als iets wat je als cadeautje voor een ander koopt (voor jezelf mag natuurlijk ook) in plaats van zeg maar een bosje bloemen of een flesje wijn. We willen ook nog mannenpakketjes (moeilijk!) en themapakketjes maken.

Dit pakketje bestaat uit: Een metalen bakje met daarin een gastendoekje, een borsteltje met puimsteen en vijl, een potje met scrubzout, een potje badkaviaar (grof badzout) en twee zeeproosjes.

Dit pakketje bestaat uit: een houten bakje met daarin een washandje, een potje scrubzout, een waxinelichthoudertje met roze geurkaarsje, een bakje met gastenzeepjes in de vorm van sterretjes en een borsteltje met puimsteen en vijl.

We pakken de pakketjes ter plekke in in mooi cellofaan met cadeaulint en een cadeaukaartje naar keuze.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind ze er erg mooi uitzien. Zou het alleen zelf nooit kopen omdat ik zelf wel wat in elkaar freubel. Maar ik denk dat er zat mensen zijn die juist door tijdgebrek (of niet zo crea bea zijn) het wel zullen kopen.
    Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind ze erg mooi maar ook niet kopen,
    ik heb geen mensen om mij heen die van dit soort dingen houden.

    Leuke ideeen heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er leuk uit. Alleen zul je je toekomstige klanten niet onder de consuminderaars vinden,vermoed ik.Maar mensen met een druk leven en goed gevulde beurs zullen dit ingetwijfeld al cadeautje geven. Kun je geen kleine werkgever benaderen? Dit lijkt me een apart kerstpakket. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er goed uit maar ik zou zoiets ook niet kopen omdat je zelf ook gemakkelijk zoiets kan maken. En inderdaad moet je met zoiets bij mensen zijn die geld hebben en geen tijd om te freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eens met bovenstaande reacties... ik frobel zelf wel zo'n pakket in elkaar en zou er nooit meer geld aan uitgeven dan voor wat ik het zelf zou kunnen aanschaffen als ik het kant-en-klaar zou kopen. Er eentje krijgen is natuurlijk iets heel anders: leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de pakketjes heel leuk. Ik zou het best kopen, als het kant en klaar in een winkel stond waar ik toch al ben. Ik zou er mee de boer op gaan, naar bloemenzaken e.d. Proberen via hen te verkopen. En ik zou een webshop maken met de mogelijkheid online te betalen en het laten verzenden naar het cadeau adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk die pakketjes, ik denk dat er vast mensen zijn die dat zouden willen kopen zeker als de prijs ook een beetje leuk is.
    Ik vind het een goed idee en zal zelf ook eens iets in elkaar flansen om aan familie en vrienden cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het altijd ook belangrijk om te bedenken: zou ik dat willen krijgen.
    Dan zou ik het wel weten. Ik vind de bovenste helemaal prachtig met die paarse en grijze tinten. Ik zou er helemaal geen bezwaar tegen hebben om zoiets moois te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit. Ik zou er denk ik een tientje voor over hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit en inderdaad als je een beetje handig bent dan kan jezelf hele leuke kado'tjes samenstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er inderdaad leuk uit maar ik denk dat het niet duurder moet zijn als een tientje, anders prijs je jezelf uit de markt. Of je moet ze in het Gooi gaan verkopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de bovenste erg mooi, de tweede wat minder. Bovwnste ziet er erg royaal uit. Goed over nagedacht en leuk met elkaar gecombineerd. De onderste zet vind ik persoonlijk wat rommeliger en zou ik daarom niet zo snel kopen, want dan kan ik het zlef ook bij elkaar 'flansen'Overigens niet negatief bedoeld hoor, waardeer je ondernemerszin en idd kerstpakketten idee is erg leuk. Wellicht iets voor zorgcentra??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik vind de eerste ook mooier dan de tweede, die toont wat leeg. Ik zou er 10 tot 12,50 voor over hebben denk ik. Ik zou het helemaal geweldig vinden als de producten duurzaam zouden zijn.Biologisch scrubzout (waddenzeezout bijvoorbeeld) en natuurlijk zeepjes enzo. Dan zou ik zelfs iets meer voor over hebben, voor een cadeautje voor iemand. En dan kun je zo ook nog los verkopen als mensen zelf iets in elkaar willen fröbelen, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beetje late reactie, maar toch ;-)

    Ik vind het leuke pakketjes. Mooie, op elkaar afgestemde kleuren, geen schreeuwerig roze/mintgroen etc. Geen zeepjes waar al een stukje vanaf gebrokkeld is. Ook leuk dat er van alles wat bij zit, aan badzout zou ik (bij gebrek aan een bad) bijv. niets hebben, maar de rest kun je wel gebruiken. Leuk ook dat de bloemetjes er tussen zitten, maakt het net wat meer 'af'.

    Ik zou er ook iets van een tientje voor over hebben, als alternatief voor een bos bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen